Sayfalar

Beyaz Gece



Bu akşam, yemekten sonra televizyonda izleyecek hiç bir şey bulamadık. Eşim ve oğlum işleri oldukları için odalarına çekilince ben de pılımı pırtımı toplayıp, henüz daha çok yeni olan yatağımın keyfini çıkarmaya karar verdim. Fotoğraftan da gördüğünüz gibi bütün malzemelerimi kapıp yerleştim yatağıma...  Bilgisayarım, bu ayın Evim Dergisi ve Maeve Binchy'nin romanı...


Mutlu Son başlıklı postumu okuyan arkadaşlar bilirler. Yatak odasındaki dolabımı ve makyaj masamı beyaza boyamıştım sadece yatak kalmıştı boyanmamış, çünkü yatağımızın değişmesi şarttı, ömrünü doldurmuştu... Geçtiğimiz ay kampanyaya giren yataklar bizim için harika bir fırsat oldu ve nihayet kar beyazı, yumuşacık ve de en önemlisi bizi taşıyacağına emin olduğumuz yatağımıza kavuştuk. :))




Elmalı kurabiyeleri bu gün iş çıkışında bana kahve içmeye gelen blogger arkadaşım ModaBahar için yapmıştım. Kendisi bana blogumu daha iyi hale getirebilmem için yardımcı olmuştu. Buradan da hem yardımı hem de tatlı sohbeti için kendisine teşekkür ederim. Umarım bir gün diğer blogger arkadaşlarla da karşılıklı sohbet edip kahve içme fırsatımız olur...

Haydi bana beyaz

12 yorum:

  1. oh nihayet buradasın. Önce çok özledik seni. Sonra da şu tepsiyi bir kenara alsanda, ben kendimi o yatağa bir atsam:) nasıl güzel, nasıl huzur veriyor.
    Hoşgeldin arkadaşım, sefa ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana teşekkür ederim Emelcim o harika enerjini bloguma da yaydığın için...

      Sil
  2. Keşke Bahar Hanım ne kadar güzel olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili Gülcan, gerçekten de harika olurdu. En azından aynı şehirde oturduklarımızla görüşüp tanışabilsek...

      Sil
  3. Güle güle kullan canım.Tertemiz,sade bir yatak olmuş.Zevklerimiz çok benziyor.Ben de de aynı tepsiden ve çok benzer yatak örtüsü var.İlerleyen günlerde ben de yayınlamayı düşünüyorum.Ayrıca o koskoca dolabı ve şifonyeri boyayacak kadar becerikli olmana da maşaallah diyorum.Muhabbetle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rabiacım. Seninkileri görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum, takibindeyim

      Sil
  4. merhaba bu postu görünce kendimi gördüm bende aynen evde öyleyim eger tv de bişey yoksa eşimde evde değilse aynen bende odam da bu haldeyim...

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok güzel bir gün geçirdim arkadaşım teşekkürler.Yataklarımızda benziyor bu arada.Daha çok bloggerla tanışmak üzere.

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok güzel bir gün geçirdim arkadaşım teşekkürler.Yataklarımızda benziyor bu arada.Daha çok bloggerla tanışmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  7. Bu yatağa yattın...bir daha da kalkmak istemedin herhalde Bahar...Haklısın valla.
    Ama yeter, hadi kalk:)
    Nerdesin?

    YanıtlaSil