Sayfalar

Tatil Biterken


Tatilimin birinci kısmını bitirip evime döndüm en sonunda... Deniz, güneş, kum her şey harika olsa da insan evinin rahatını hiçbir yerde bulamıyor, hele de benim gibi uzun süre evinizden ayrı kaldıysanız... Hangi bilge insanın lafıdır bilinmez
fakat haklılığına tamamen katılıyorum, gerçekten  "İnsanın evi gibisi yok" :))

Bavullar boşaltılacak, çamaşır yıkanıp ütü yapılacak, ev temizlenecek ve yaklaşan Ramazan için hazırlık yapılacak... Listemdeki işler böyle uzayıp giderken ben bu gün evimle hasret gidereceğim, kahvemi içip şişmiş ayaklarımı dinlendireceğim :)) Belki biraz şımarıklık olacak ama tatilin yorgunluğunu atmak için de bir kaç gün tatil gerekli be canlar...

Yapılacak bir sürü ev işleri beni beklerken, tatil fotoğraflarımdan birkaçını paylaşmak istedim hemen...

Herkese sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir hafta geçirmesi dileklerimle...

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :))) Teşekkür ederim arkadaşım... Biraz tozlu buldum evi ama eve dönmüş olmaktan pek hoşnutum.

      Sil