Sayfalar

Koltuk Yenileme














                                                                                  
Bir kaç gündür salondaki koltuklar canımı sıkmaya başlamıştı... Artık değiştirmenin zamanı gelmiş olmalı ki kafayı takmaya başlamışım ben bu koltuklara. Bir taraftan da içim acıyor, atmaya kıyamıyorum... İyisi mi dedim kılıf diktireyim; hem temizliği daha kolay olur hem de evin havası, enerjisi tazelenir...


Başladım biraz araştırmaya ve bir kaç model buldum, hazır bulmuşken de paylaşmak istedim... Belki benim gibi  salonunda ucuz yollu bir değişiklik yapmak isteyen vardır diye... 



Daha fazlası için buraya TIK TIK

2 yorum:

  1. Sonuncu model birazdaha renkli duruyo sanki diğerleri biraz daha eski modellere benziyor. aralarından seçmek gerekirse sonuncu model ve 3. beyazlı model diyorum.

    YanıtlaSil
  2. sonuncu model güzelmiş..

    YanıtlaSil