Sayfalar

Çikolata Soslu Cup Cake


İlk denemeye göre gayet lezzetliydi. Ev halkının da beğenisini alınca burada da paylaşmak istedim. Her zamanki gibi yanında kahve eşliğinde... Fotoğrafları paylaşıp da tarifi paylaşmamak olmaz tabi. İşte çikolata   soslu cup cake tarifim...

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2,5 su bardağı un

Malzemeler çırpılıp kalıplara dökülüyor. 175 derece fırında 30 dk pişiriliyor. Sonrası size kalmış, ister sade ister süsleyerek...


6 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel gözüküyor ...Ayrıca sana bir ödülüm var ziyarete bekliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Handecim yaaa. Çok mutlu oldum arkadaşım, yürekten teşekkürler.

      Sil
  2. huhu bende geldim.Tebrik ederimmmmmm.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. harika gözüküyorlar nescafayede bayılırım zaten artık geliriz bir gün kahveye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok güzel olurdu. Ne kadar memnun olurdum bilemezsin.

      Sil