Sayfalar

Ayakkabı Aşkı

İtiraf ediyorum... Zaman zaman dekorasyon aşkımı ayakkabı aşkıyla aldattığım oluyordu. Fakat bu seferki aşktan, tutkudan değil tamamen mecburiyetten...


Mola bitti yoğun iş hayatı başladı, hem de nasıl bir yoğunluk, nasıl bir koşuşturmaca... En sonunda pes dedim... Sevgi de, aşk da, rüküşlük de bir yere kadar. Şık şıkıdım dolaşmak salınmak iyi güzel de artık bünye kaldırmıyor, ayaklar isyan ediyor. Baktım olacak gibi değil ve bu gün attım kendimi  Deichmann mağazasına...  Bütün günü ayakta geçirmemi sağlayabilecek bir şey aradım. Bu markanın modelleri ve fiyatlarını uygun bulduğum için de paylaşmak istedim... İşte benim yeni ayakkabılarım. Biraz basit ve sıradan ama çok rahat :))

3 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım .ayak rahatlığı hiç bişeye benzemez sen rahatına bak önemli olan gün sonundaki şıklık değil hala ayakların seni üzmesin :))))

    YanıtlaSil
  2. çok şık ve rahat görünüyor..güle güle kullan baharcım..

    YanıtlaSil
  3. Doğrusu ben beğendim canım rahat olduğunu iyiki belirttin denemeye değer..

    YanıtlaSil