Sayfalar

Eski Mobilyalarımın Beyaza Yolculuğu-1


Bu sabah yataktan çok zor kalktım, hatta bir ara "Acaba daha tembellik yapmaya devam edip yatsam mı" diye düşündüm...

Son iki gündür salondaki mobilyaları beyaza boyadığımı söylemiştim, meğer boya işi ne kadar da yorucuymuş. İşin ilginci boya yaparken hiç yorulduğumu anlamadım fakat yataktan kalkacağım zaman fark ettim  ki bütün kemiklerim, kaslarım tutulmuş...

Yaşlanıyorum herhalde demek istemediğim için, ağrılarımı kış mevsiminden dolayı yaşadığım hareketsiz hayata yoruyorum :)) Neyse ki bu gün son katı atacağım sonrasında da eve biraz çeki düzen verip fotoğraflamak var, tabi bunun için de önce annemde unuttuğum fotoğraf makinesini almam gerek...

Sizlere neşeli cumartesiler, bana da Allah kolaylık versin, uzun ve yorucu bir gün var önümde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder