Sayfalar

Fırtına Sonrası

Çarşamba günü büyük bir hevesle ev alışverişine çıkmıştım fakat malesef tüm yurtta etkili olan fırtına nedeniyle erkenden eve döndüm... Ne aldım neye baktım hiçbir şey anlamadım...

Eve geldiğimde birkaç gün önce yaptığım temizliğin de boşa gittiğini gördüm. kapının bacanın kapalı olması tozları durdurmamış. Hiç şaşırmadım çünkü çarşamba günü Ankara'ya resmen bir toz bulutu inmişti, ee tabi benim evim de bu tozlardan nasibini almış :(

Bu günü evde tekrar temizlik yaparak geçirdim... Farkettim ki bu ev hanımlığı
zor işmiş, tam işim bitti diyerek rahat bir nefes alıyorsunuz ki arkanıza dönüp baktığınızda tekrar bir sürü iş birikmiş... Ne yapılacak işler bitiyor ne de ihtiyaçlar :))

Temizliği bitirdikten sonra kahve keyfi yaparken şeytan dürttü ve ikea kitapçığına göz gezdireyim dedim... Şimdi kafamda yatak odası ile ilgili birkaç fikir oluşmaya başladı... Beyazın verdiği huzuru yatak odasına nasıl taşıyabileceğimi düşünüyorum. Acaba oradaki eşyaları da mı beyaza boyasam? Bu konuda bir süre daha düşünmem gerekiyor...

Fotoğraflar: Bizim Evin Hanımı
Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder